Thursday, September 17, 2009

Salam Lebaran dari perantauan


Opis dah kosong... Maklumlah dah dekat raya...

aku pekerja baru yang berdisiplin. aku datang kerja jugak... tak sia-sia.. rakan2 opis bagi aku ini...



sampul surat yang aku nak pas kat husband suruh isi lepas tu aku yang bagi kat budak2...mesti budak2 akan sayang aku lebih nanti. lembu punya susu, sapi dapat nama...

tak kiraaa..

kiuh bahulu kaler2 yang aku nak balun sat lagi...



sebelum aku balik jap lagi... aku nak ucap...

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN

aku tahu aku banyak dosa kat kawan2 dan sesiapa yang berkenaan...

so aku nak minta maaf dari hati tulus ikhlas... kosong2 ye kawan2... bukak akaun baru lepas raya nih..
dosa korang aku dah ampunkan... hutang pun aku dah halalkan... aku cuma berharap pTpTN halalkan hutang pinjaman aku berbelas ribu tu... boleh?


sekian... Salam lebaran dari JAS n HUSBAND n the ENTIRE FAMILY.

ini baru betul kad raya....


sementara dok termenung menunggu pukul 5 tadi kakak opis bawah datang hantar surat untuk aku... ingatkan slip gaji ke... bonus tahunan ke... rupanya KAD RAYA REAL dari ILUN n WANA... KK JELEBU mariiiiiiii.....

ini baru kad raya... sekarang kan orang dok sibuk hantar SMS pengganti diri laaa... e-card la...

bukan tidak boleh... tapi kurang meriah sikit la... kalau dulu berlumba-lumba kumpul kad raya. Lepas tu tampal kat dinding rumah... dinding rumah jadik kalerful... seronok!!! sekarang nak tampal apa? tampal sms? tampal skrin monitor pC/laptop? hmmm.... lagi lima tahun akan datang apa pesen pulak kan?

ni dia kad yang aku baru dapat tadi....


from Jelebu with love... :D


sila balas!!!??? .....gulp!


baiklah!!!



Sekian.. terima kasih... aku pun tak hantar kad raya kat siapa2 tahun nih... maklumlah saya penjawat awam yang belum bergaji... baju raya pun tak beli tau.... insyaAllah tahun depan kut...
korang jangan berlagak ye ilun... itupun kad dapat free kan???
anyway... really appreciated...
cukuplah dua keping aku dapat ini tahun.... sekeping dari member meja sebelah...
cukuplah kut... satu tampal kat pintu masuk rumah satu lagi kat pintu bilik....

tahun depan aku balas ye lun.. dah tak dan nih! posmen mesti semua dah cuti macam staf2 kat opis aku nih....


ciow... pukul 5 dah... balik time!!!!!