Tuesday, August 4, 2009

memorable_ten_seconds


kenangan konvo zaman degree UiTM dulu...


lagi dua hari... konvo UTHM pula. Yang paling seronok dapat kumpul dengan kawan-kawan masa belajar dulu yang lama tak jumpa... ye laa... lepas ni nanti boleh jumpa lagi ke tidak... huuuuuuuuuuuu..........

Yang paling seronok.. majlis konvokesyen ni ala-ala kemuncak penat lelah belajar dulu. hehehe... Penat tu... ingat senang kah nak habiskan belajar.?? Taubat lepas ni tak mahu pergi sekolah dah...Eh..eh.. mana boleh... Kan Nabi s.a.w. ada bersabda 'menuntut ilmu biar sampai ke negeri cina'... InsyaAllah.. Kalau ada rezeki dan ada kerajinan di masa akan datang... :p


Semalam encik Imran bercuti. Seronok!!! sebab saya tidak perlu seharian duduk di rumah macam selalu, temankan beliau untuk pergi mendaftar. Day out... yay!!!! :D

mendaftar? Ya.. encik asben saya mengambil alih status 'student' pulak kali inih. Alhamdulillah dapat sambung belajar.. rezeki anak..... hehehe...




sesudah subuh lagi.. beliau excited bersiap apa yang patut. Leceh juga proses pendaftaran ni. Banyak betul nak kena buat... medical check-up, urus borang daftar, urus scholarship, kad matrik, proposal, jumpa supervisor, bla..bla..bla...

tapi alhamdulillah.. we managed to settle semuanya... :D
Tak susah mana pun.. sebab mendaftar lewat.. tidak perlu baris panjang-panjang tunggu giliran. Sempat pergi jumpa kejap dengan lecturers masa belajar dulu... yang dah naik pangkat jadi Dekan pun ada... yang nak sambung belajar pun ada... Cepat betul masa berlalu...banyak yang dah berubah... Tiba-tiba terasa diri ini sudah tua... hehehehe....




Encik hasben excited gila sampaikan nak gantung kad matrik sejurus selepas dapat. Hahahaha...
padahal masa degree dulu tak pernah pakai kad matrik langsung!!!!



Belajar rajin2 tau!!! mesti dapat nombor satu selalu! ;)


okay... tiada kena mengena...

tata